Tuesday, January 31, 2017


Dr Adillah & Amin.
AD Haina Studio | wedding videographer Pahang, mengucapkan jutaan terima kasih kepada kedua mempelai kerana telah memberi komitmen yang baik sepanjang pengambaraan ini berlangsung. Dan terima kasih juga kami kerana telah memilih kami sebagai videographer mereka untuk majlis yang gemilang ini. AD Haina Studio juga mengucapkan terima kasih kepada videographer kedua kami iaitu MR.K dan juga photographer yang banyak menbatu kami iaitu Mr Kamal Ikli.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.