Thursday, August 16, 2012


Montage Majlis Perkahwinan Ana & Lie
berlangsung di Beserah, Kuantan, Pahang Darul Makmur
AD Haina Studio mengucapkan terima kasih kepada Abey Faisal kerana telah membantu dalam menyiapkan dan menyempurnakan video ini.
Ad Haina Studio juga tidak lupa mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada pihak pengantin yang telah memberi kerjasama yang baik dalam menjayakan video ini.

Shooter    |    Aswad & Abey Faisal
Editor       |    Aswad
019-9119224

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.